Aquest blog es bilingüe.

És a dir, les llengües que empraré generalment seràn el valencià i el castellà; que alternaré segons em convinga. Obviament, no tinc cap tipus de convicció política contra el castellà, però considere que el valencià té la mateixa validessa, i per tant, utilitzaré els dos idiomes indistintament.

(SI ALGUIEN NO LO ENTIENDE, QUE PREGUNTE)



sábado, 16 de agosto de 2008

Decidit

Després d'un llarc periode de calfament mental i de indessició polifacética, el meu cervell ha parlat;
-L'any que be farás l'artístic...
-Si senyor.

Exactament, no m'he tornat boig ni res, l 'any que be me canvie, encara que gácies al grandiós, magnánim, i omnipotent PP de Valéncia no puc pasar de curs si me canvie (atra cosa mes per la que no votar-los).

A pesar meu repetiré (en el 85% de asignatures aprovades, pa matarlos). Pero com a mínim m' agradará el bachiller que faça i podré traure mes nota (espere, que en un 6 de mitja no faig res).

Sé que molta gent está estirant-se dels cabells, pero cadascú fà el que vol. (¬¬)

--------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------

Canviant de tema, esta vesprada vull anar a València al cine, però les sesions de X-Files son massa pronte...ja vorem.


i al final un punt: .

1 comentario:

Anónimo dijo...

eres el mes guapo









anonimo

Space Invadeeeeeeeers