Aquest blog es bilingüe.

És a dir, les llengües que empraré generalment seràn el valencià i el castellà; que alternaré segons em convinga. Obviament, no tinc cap tipus de convicció política contra el castellà, però considere que el valencià té la mateixa validessa, i per tant, utilitzaré els dos idiomes indistintament.

(SI ALGUIEN NO LO ENTIENDE, QUE PREGUNTE)



jueves, 31 de julio de 2008

Bé, hui actualitzaré parlant un valencià més correcte a petició/reclamació de la meva tia Conxa; tot i que he d' admetre que es mes cómomode escriure-ho tot tal com parlem amb amics, etc;
... que no vos servixca com a precedent.

Donat que no tinc res a dir que us puga ser d' un mínim nivell d' interés, i que no sóc gens donat a contar la meva vida personal a un espai públic (que no s' ha de confondre en un espai conegut) no crec que el post que actualment esteu llegint es prolongue molt mes;

Potser deuría fer una reflexió filosófica, ompliría espai en blanc, i li donaría al meu blog una extensió major, però ni jo tinc ganes, ni vosaltres temps de llegir un text quasi infinit. (a la inversa també es aplicable).

En cuant al tema dels complements de la plana (chat, música, i altres) estic "investigant" per col·locar una finestra de resposta rápida que faría els comentaris mes cómodes tant a l' hora de llegirlos com de publicarlos; encara que sona molt bé, no en trove cap, i tenint en conte els meus coneixements d' informática i programació, que son a nivell usuari i poc mes, no puc crear-lo jo, així que toca esperar.

Demà hi ha sopar de músics a la Lírica, ja vorem com queda...





Publicaré pronte.





P.D. Si no sou membres registrats a blogger, teniu posibilitat de firmar-me igualment, no hi ha escussa.

4 comentarios:

Vicent R. L. dijo...

Comentari de prova.

Anónimo dijo...

hey!! vicent!! per fi!!^^ jeje doncs sí, tenies tota la raó! pu comentarte!! jijiji
bueno i... que dir-te amic! que m'alegro que ara tinguis aquest espai i vagis renovant-lo i afegint cosetes amb ilu! que sàpiguis que.. aquí tens algú que ja es va passant epr aescoltar cançonetes, q en tens de mooolt xules!! sobretot la de el llop negre!!!^^ ijijijijijiij tu als as cantar molt millor q jo.. ja sas quina vui dir, ja ens entenem jaja

bueno doncs.. molta sort en tot... i a vere si això marxa be^_-

SE acerca el invierno....

(encara q som al.. verano^^)

Liugel dijo...

Això, practica, que vindrà la Melià i... xD

Bé si trobes lo de resposta ràpida m'agradaria que em digueres com és, gràcies.

Deew

Anónimo dijo...

Bisente...en B de Burro?? jajaja,

Soc Maria, esta nit party-party!!!

ale, entra tu al meu...encara que este esta molt ben fet, tens ahi la musiqueta i tot...^^

Besets!!
i finsesta nit!!
Ales 10.30!

Space Invadeeeeeeeers