Aquest blog es bilingüe.

És a dir, les llengües que empraré generalment seràn el valencià i el castellà; que alternaré segons em convinga. Obviament, no tinc cap tipus de convicció política contra el castellà, però considere que el valencià té la mateixa validessa, i per tant, utilitzaré els dos idiomes indistintament.

(SI ALGUIEN NO LO ENTIENDE, QUE PREGUNTE)



lunes, 13 de octubre de 2008

Hi!

Després de dos mesos sence ferli res al blog, he decidit reprendre'l; d'ara en avant posaré el que se m'ocurrisca, que normalment serán resenyes de llibres, jocs, meerchandising, manga, comics, etc pero tot al voltant de la fantasía/ciéncia ficció (a eccepció de star wars, que també mola, pero no es ciéncia ficció -es més, estan pensant si es un western o el que-). Tornant al tema, el meu blog ha resucitat, suponc que m'han entrat les ganes de que tot el mon s'en faça un, i com l'altre que tinc es d'ús privat, preferisc re-activar este.

Ho faig ara, perque estic costipat a mes no poder, i com no tinc res que fer,  em dedique a escriure ací.

Crec que no he de dir res més important que dega saber qualsevol que entre ací, pero segur que em deixe algo... -sería mentira, com diuen les mares/abueles-


I ara, deixeume firmes o vos mataré. -MUAHAHAHA- 
(ara que pense, si no firmeu difícilment sabré qui ha sigut T_T)







_______________________________________________
Sangre y fuego!

2 comentarios:

Juli Ferrer Boix dijo...

...

Anónimo dijo...

perque has eliminat laltre? ú_ù

weno, este ta kedat algo millor...pero no te musica...
me tens k pasar per msn el remix
del german...
y yo el de they coming to take...

=D

Space Invadeeeeeeeers